Veel Gestelde Vragen
Mijn rekening
Ik ben mijn inloggegevens vergeten, hoe kan ik deze opvragen?
Bij Unique Casino is je gebruikersnaam het e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd. Uw wachtwoord is privé en wordt niet in ons systeem opgeslagen. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u dit resetten door op “Wachtwoord vergeten?” Te klikken. Als u het e-mailadres waarmee u zich hebt geregistreerd niet meer weet, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam. Als u binnen enkele dagen geen e-mail ontvangt minuten, controleer dan uw “Ongewenste e-mail”.
Kan ik mijn accountnaam / wachtwoord wijzigen?
Helaas kunt u uw accountnaam niet wijzigen, maar u kunt zeker uw wachtwoord wijzigen.
Zijn mijn inloggegevens en creditcard volledig beveiligd?
Absoluut! Unique Casino versleutelt alle informatie en creditcardgegevens die door spelers worden verstrekt met behulp van 256-bit Secure Socket Layer (SSL) -technologie. Uw creditcardgegevens worden slechts één keer naar Unique Casino verzonden en vervolgens versleuteld opgeslagen in de beveiligde systemen van Unique Casino.
Kan ik mijn account tijdelijk blokkeren?
Ja. U kunt uw account binnen een tijdsbestek van een dag / week / maand blokkeren. Neem contact op met Ondersteuning en zij zullen uw verzoek uitvoeren.
Kan ik vanaf mijn mobiel inloggen op mijn account?
Ja. U kunt hetzelfde account gebruiken vanaf uw mobiele apparaat. Unique Casino maakt gebruik van geavanceerde technologie waarmee zijn spelers kunnen genieten van de volledige casinosfeer op uw mobiele scherm, inclusief veilige stortingen en opnames van geld.
Kan ik mijn account bij Unique Casino sluiten?
Ja dat kan. Neem contact op met onze ondersteuning en zij zullen het voor u sluiten.
Bonussen
Bieden jullie bonussen aan?
Unique Casino biedt verschillende soorten bonussen, waaronder: een welkomstbonus van 100%, gratis spins, wekelijkse willekeurige bonuswielpromotie, cashback en meer. Bezoek de pagina Promoties voor meer informatie over onze bonussen.
Biedt u een VIP-programma aan?
Ja. Zodra een lid zijn eerste storting heeft gedaan, neemt hij automatisch deel aan ons loyaliteitsprogramma en begint hij te genieten van de voordelen ervan.
Casino
Kan ik mijn kansspel beperken?
Ja. U kunt uw stortingen beperken tot een maximaal bedrag binnen een tijdsbestek van een dag / week / maand. Neem contact op met Support en zij zullen dit voor je doen.
Betalingen
Zijn er kosten verbonden aan een storting / opname?
Nee. Alle transacties zijn volledig gratis.
Is er een minimumbedrag voor opname?
Ja. Het minimumbedrag voor een opname is 100 euro.
Wanneer ontvang ik mijn geld na opname?
Het duurt niet langer dan 24 uur voordat we uw verzoek hebben verwerkt, plus 3-5 werkdagen, afhankelijk van de locatie van uw bank.
Wat is een Swift-code?
Een Swift-code (een standaardformaat van BIC-code) is een identificatiecode van 11 tekens voor een bepaalde bank die wordt gebruikt voor het overboeken van geld tussen banken. Veel banken nemen deze informatie op in hun online klantaccount login. Als alternatief kunt u contact opnemen met uw kantoor.
Wat is een IBAN-code?
IBAN is een unieke code voor elke bankrekening. Het begint met uw landcode gevolgd door letters en cijfers, vaak gebruikt voor het overboeken van geld tussen banken. Veel banken nemen deze informatie op in hun online klantaccount login. Als alternatief kunt u contact opnemen met uw kantoor.